Veelgestelde vragen
Kan ik een persoonlijke/ customized bestelling plaatsen?
Ja, dat kan! We bieden de mogelijkheid om een product volledig naar jouw wensen aan te passen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons eenvoudig bereiken via onze contactpagina. We helpen je graag verder!
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij Atelier Lots kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL en Klarna.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €3,99. Bij bestellingen vanaf €40,- is de verzending gratis.
Hoe lang duurt de levering?
Wij verzenden bestellingen binnen 1-2 werkdagen. Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde bestellingen iets langer kunnen duren.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code, zodat je jouw pakket eenvoudig kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, retourneren is mogelijk.
Mocht je toch niet tevreden zijn, dan kun je je bestelling retourneren volgens onderstaande voorwaarden.
Voorwaarden voor retournering
Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Het product moet onbeschadigd, ongebruikt en in originele staat zijn.
Gepersonaliseerde en op maat gemaakte bestellingen kunnen niet geretourneerd worden.
Hoe meld ik een retour aan?
Stuur een e-mail naar info@atelierlots.nl met je bestelnummer en de reden van retour.
Je ontvangt van ons verdere instructies en het retouradres.
Verpak het product goed en stuur het terug via een verzendmethode met track & trace. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het bedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening.
Vragen?
Heb je nog vragen over het retourproces? Neem dan gerust contact met ons op.
Zijn jullie producten duurzaam geproduceerd?
We doen ons best om zo duurzaam mogelijk te werken. Al onze producten worden met de hand gemaakt en onze tassen en accessoires zijn vervaardigd van 100% gerecycled t-shirtgaren.